ورق پانچ آجدار

ورق پانچ آجدار

یکی از محصولات عرضه شده توسط گروه صنعتی آهنشو، ورق پانچ آجدار می‌باشد. ورق‌‌های پانچ آجدار عرضه شده، با استفاده از بروزترین دستگاه‌های موجود تولید می‌شوند. یکی دیگر از ورق‌های پانچ محبوب ورق‌های آجدار هستند. این ورق‌ها از کشورهای روسیه و قزاقستان وارد کشور می‌شوند و هم توسط کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در کشور تولید می شوند. در ورق پانچ آجدار چشمه ورق اهمیت زیادی دارد.

ورق-مشبک-آجدار

ورق آجدار، نوعی از ورق فولادی است که برآمدگی ‌ها و آج ‌هایی در سطح ظاهری خود دارد. ورق آجدار، قابلیت ویژه ‌ای در ایجاد اصطکاک دارد و این نکته، بسیاری از مشکلات صنعتی و غیر صنعتی را حل می‌ کند. پانچ ورق آجدار یکی دیگر از ورق های پانچ شده موجود است. ورق آجدار پانچ شده نوعی ورق گرم است که مانع از سرخوردن افراد و اشیاء می گردد.

ورق های پانچ شده یا مشبک، علاوه بر ضخامت و طول و عرض آنها که اهمیت بالایی دارد، چشمه ورق ها که همان اندازه سوراخ و برش ها است نیز اهمیت ویژه ای دارد. واحد چشمه ها نیز بر اساس میلی متر می باشد.

ورق پانچ آجدار نوعی ورق گرم است که برای سطوحی استفاده میشود که از سرخوردن افراد و یا اشیاء جلوگیری می‌کند. برجستگی های پراکنده شده در سطح ورق، معمولا به شکل بادامی، الماسی و یا اشکال دیگر است.

در بازار ورق اجدار به ورق های شطرنجی ورق های کف سازی و ورق برجسته نیز معروفند. این نوع ورق پانچ در ایران در اشکال متفاوت و ضخامت‌های گوناگون توسط گروه صنعتی آهنشو در سراسر استان و کشور مورد عرضه قرار می‌گیرد.

طرح‌های این ورق به سه دسته تقسیم می‌شوند: عاج لوزی، عاج بادامی، عاج پرسی. ورق هایی که دارای عاج لوزی هستند، جهت مصارف کف استفاده می‌شوند. ورق‌هایی که دارای عاج های طرح بادامی هستند، از نوع ورق‌های آجدار پر مصرف جهت مصارف کف در سازه ها و پروژه‌های صنعتی می باشد. ورق‌های با طرح عاج پرسی، به دلیل گران قیمت بودن ورق‌های آجدار فابریک، بسیار محبوب گشته و در سایزهای ۲ و ۳ میل در دسترس می باشد.

ورق پانچ آجدار دارای 4 نوع آلیاژ گالوانیزه، استیل، آلومینیوم و کربن استیل می‌باشد. این ورق از انواع ورق سیاه بوده و در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که امکان سر خوردگی و لغزش وجود دارد. ضخامت این ورق از 2 میلی متر تا 10 میلی متر به صورت سبک و سنگین و همچنین آج فابریک و پرسی موجود است.

ورق-آجدار

همان طور که گفته شد این ورق‌ها در دو نوع پرسی و فابریک تولید می شود و یکی از عمده ترین سوالات خریداران تفاوت این دو نوع ورق می‌باشد. ورق آجدار پرسی ورقی ساده بوده که اشکال بر روی آن با دستگاه ایجاد می شود ولی در ورق آجدار فابریک یک لایه آج به ورق افزوده می‌گردد. به دلیل آج های افزوده شده به ورق فابریک وزن آن نسبت به ورق های پرسی بیشتر می شود.

ظاهر برجستگی ها در این ورق بسیار مهم است چراکه این برجستگی ها کاربرد ورق ها را مشخص می نماید. ورق‌های آجدار آلومینیومی دارای مقاومت فیزیکی بالایی بوده و در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم می باشند.

کاربرد ورق پانچ آجدار

ورق پانچ آجدار کاربردهای گسترده‌ای دارند از جمله:

کاربرد-ورق-مشبک-آجدار

  1. جهت جلوگیری از سُر خوردن وسایل یا اشخاص
  2. ورق های شیروانی
  3. صنعت راه‌ سازی
  4. ساخت پله ‌های فرار اضطراری
  5. ساخت دستگاه‌ های صنعتی و ساخت ماشین ‌آلات
  6. در کف زمین های در حال ساخت
  7. ساخت کف اتاق کامیون ها و وانت بارها
  8. برای سطوح شیبدار یا نزدیک به پرتگاه برای حفاظت از اشیا و افراد
  9. برای ساخت کف کشتی
  10. کاربردهای ساختمانی
  11. ساخت دستگاه های جداسازی دانه ها در صنایع کشاورزی
  12. در مسیر عبور و مرور مراکز تجاری و ادارات
  13. در ساخت اتاقک آسانسور

کاربرد-ورق-پانچ-آجدار

قیمت ورق پانچ آجدار

قیمت ورق پانچ آجدار به عواملی بسیار بستگی دارد از جمله ضخامت، چشمه و ابعاد ورق آجدار نیز تاثیر دارد .برای سفارش و به دست آوردن قیمت ورق پانچ آجدار باید تمامی آیتم ها را مشخص کنید.

قیمت-ورق-پانچ-آجدار
این نوع ورق در انواع مختلف از نظر کیفیت مواد اولیه، وزن، سایز چشمه و عرض تولید می شوند که این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت گذاری این محصول دارد. مقرون به صرفه ترین قیمت‌ با بالاترین کیفیت استاندارد توسط گروه صنعتی آهنشو به شما ارائه می‌شود.

عمده ورق‌های موجود در بازار ایران تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد و تولید ورق های فابریک نیز در ضخامت 2 میلی متر تنها به عهده این شرکت است. گروه صنعتی آهنشو تولیدکننده و وارد کننده انواع ورق پانچ آجدار می‌باشد،

قیمت-ورق-مشبک-آجدار
ثبت سفارش ورق پانچ آجدار بنا به نیاز و درخواست مشتری در ابعاد دلخواه و چشمه‌های مختلف می‌باشد، شما می‌توانید با تماس با ما، از کارشناسان فروش اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات خود کسب کنید و بلافاصله سفارش دهید.

گروه صنعتی آهنشو تولیدکننده و واردکننده انواع توری‌های فلزی و ورق‌های پانچ
انواع ورق پانچ آجدار چشمه ورق پانچ ابعاد ورق پانچ ضخامت ورق پانچ قیمت ورق پانچ
ورق مشبک پرسی 10 سانتی متر 1 × 2 متر 2 میلی متر تماس با ما
ورق مشبک فابریک 8 سانتی متر 1 × 2 متر 1/5 میلی متر تماس با ما
ورق مشبک پرسی 10 سانتی متر 1 × 2 متر 3 میلی متر تماس با ما
ورق مشبک فابریک 8 سانتی متر 1 × 2 متر 4 میلی متر تماس با ما
پیمایش به بالا