ورق پانچ روغنی

ورق پانچ روغنی

یکی از محصولات عرضه شده توسط گروه صنعتی آهنشو، ورق پانچ روغنی می‌باشد. ورق‌‌های پانچ روغنی عرضه شده، با استفاده از بروزترین دستگاه‌های موجود تولید می‌شوند.

ورق پانچ روغنی، نوعی از ورق فولادی است که با فرآیند نورد سرد ساخته می ‌شود. محصولات نورد سرد با محصولات نورد گرم تفاوت‌ های زیادی دارند؛ یکی از این تفاوت ‌ها، ویژگی‌ های ظاهری است. ورق روغنی ظاهر بسیار صیقلی و براق دارد. از ورق پانچ روغنی در صنایع روکار و به منظور زیبا سازی محصولات ساخته‌ شده از فولاد، استفاده می‌ شود.

این نوع ورق‌ها که از طریق فرآیند نورد سرد تولید می شوند با ضخامتی بین 0.5 تا 1.5 میلی متر در بازار موجود هستند. تولید آن از نورد سرد است و به دلیل اصطکاک ایجاد شده آن به صورت ورق روغنی تولید می‌شود. گروه صنعتی آهنشو با ساخت دستگاه پانچ با چشمه ریز تحول عظیمی در صنعت پانچ در ایران ایجاد نموده است.

برای تولید ورق‌های روغنی از ورق‌های سیاه با ضخامت بالاتر استفاده می شود. مثلا: برای تولید ورق روغنی 2میلی متری ورق سیاه 3میلمتری استفاده می‌شود. برای ساخت این ورق ها، ورق‌های سیاه را با اسید می‌شویند تا پولک‌های سیاه روی آن از بین برود.

بعضی مواقع نیاز داریم که ورق‌ها را به منظور استفاده در مکان های مختلف در شکل‌های هندسی مختلف سوراخ بشوند. که به سوراخ کردن و این عملیات پانچ ورق گفته میشود. ازجمله مزایای ورق‌ پانچ روغنی می‌توان به: تحمل قدرت بالا، فشار وزن‌های بالا، تولید مقرون به صرفه و سریع، در حین عملیات پردازشی شکل خود را از دست نمی‌دهد، اندازه‌های مختلف، تنوع رنگ اشاره نمود.

ورق-مشبک-روغنی
ورق روغنی پانچ شده از ضخامت 0/4 میلیمتر تا ۳ میلیمتر تولید می شود و چشمه آن با دستگاه پانچ بنا به درخواست مشتری سوراخ هایی با قطرو اشکال هندسی متفاوتی از جمله: ورق پانچ روغنی سوراخ گرد، ورق پانچ روغنی سوراخ مربع، ورق پانچ روغنی سوراخ مستطیل، ورق پانچ روغنی سوراخ لوبیایی، ورق پانچ روغنی سوراخ ستاره ای، ورق پانچ روغنی سوراخ ستاره ای، ورق پانچ روغنی سوراخ لانه زنبوری، ورق پانچ روغنی سوراخ شش ضلعی، ورق پانچ روغنی سوراخ مثلثی، ورق پانچ روغنی کشویی، ورق پانچ روغنی طرحدار می‌باشد.

بهترین زمان مصرف جهت ورق های روغنی از تاریخ تولید تا زمان های مندرج، بسته به نوع آلیاژ آن دارد. بر اساس نوع آلیاژ مصرفی و عملیات حرارتی انواع مرق‌های روغنی سرد عبارتند از نورد سرد معمولی(ST12)، نورد سرد نیمه کشش(ST13) و نورد سرد فوق کشش (ST14)؛ پرکاربرد ترین نوع روغنی آن نورد سرد معمولی(ST12) می‌باشد. ورق ST14 ساختار نرم تری نسبت به ورق های ST12 , ST13 داشته و پر مصرف ترین نوع ورق در صنعت خودروسازی است.

ورق‌های فلزی به دو دسته کلی ورق‌های نورد سرد و ورق‌های نورد گرم تقسیم می-شوند. به ورق‌های که با روش نورد سرد ساخته می‌شوند ورق روغنی می‌گویند که دارای ضخامت‌های مختلفی از ۰.۳۰ میلی متر تا ۰.۳ میلی متر می باشند. در تکنولوژی ساخت ورق‌هایی با ضخامت بالا به ورق‌هایی با ضخامت کم نورد می‌شوند به دلیل بهره گیری از روش نورد سرد ظاهر این ورق ها بسیار عالی است و معمولاً در قسمت‌های ظاهری وسایل استفاده می‌شوند.

در فرایند تولید ورق های فولادی، کلیه ورق ها از اسلب به صورت نورد گرم تولید می گردند، به صورتی که اسلب داخل کوره پخت نورد تا ۱۲۰۰ درجه حرارات می بیند سپس وارد خط تولید شده و توسط غلتک به ضخامت های کمتر تبدیل می شود.

به فرآیند گفته شده نورد گرم می‌گویند. کویل ورق گرم که سرد شده توسط غلتک و کشش به ضخامت های کم تر تبدیل می گردد. در این فرآیند جهت تمیز تر شدن و سطح صاف داشتن ورق ها، مواد اسیدی جهت دوده زدایی و سرباره زدایی به ورق ها اضافه شده و در نهایت در خط تولید سطح آن روغن پاشی میشود.

در فرایند تولید این ورق، اصولا ورق های سیاه با ضخامتی بیشتر از ضخامت نهایی که قرار است روغنی گردد وارد خط تولید شده و با توجه به کنش های رخ داده که در بالا توضیح داده شد تبدیل به ورق روغنی می گردد.

تکنولوژی هیدروفرمینگ اولین بار پیش از جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت و در سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ پیشرفت‌های فراوانی کرد از این روش در ساخت قطعات هواپیما و خودرو استفاده می‌شود.

کاربرد ورق پانچ روغنی

ورق پانچ روغنی از پرکاربرد ترین انواع ورق پانچ موجود در بازار است و به دلیل کارایی بالا و قیمت مناسب در بیشتر صنایع کاربرد فراوانی دارد. این ورق، از پرکاربرد ترین انواع ورق در صنعت و ساختمان است. در ضمن از مهمترین کاربردها می‌توان موارد زیر را برشمرد:

کاربرد-ورق-مشبک-روغنی
  1. ساخت حصار
  2. ساخت دیواره های دستگیره راه پله ها
  3. ساخت بدنه ی کابینت
  4. ساخت انواع قفل و یراق
  5. ساخت انواع قطعات خودرو و بدنه خودرو
  6. تابلوسازی
  7. ساخت انواع صندلی ها
  8. ساخت دیوارهای امنیتی (اتاق آسانسور)
  9. حفاظ‌ دکل‌ها
  10. نیروگاه‌های برق
  11. بدنه پروفیل های ساختمانی و پروفیل های مبلی
  12. در ساخت درب و پنجره (در ضخامت های پایین)
  13. ساخت رادیاتور های گرمایشی منزل
  14. ساخت کلیه لوازم خانگی برقی (یخچال، اجاق گاز، فریزر، ماکروفر)
  15. انواع قطعه سازی های صنعتی
  16. مخازن سوخت و آب

قیمت ورق پانچ روغنی

قیمت ورق روغنی پانچ شده به ضخامت ، ابعاد ، چشمه ، و اشکال هندسی سوراخ ها بستگی دارد و برای سفارش و به دست آوردن قیمت ورق پانچ روغنی باید تمامی آیتم ها را مشخص کنید.

قیمت-ورق-پانچ-روغنی
قیمت خدمات پانچ ورق فلزی یکسان نیست. به عوامل مختلفی بستگی دارد. ورق پانچ روغنی در انواع مختلف از نظر کیفیت مواد اولیه، وزن، سایز چشمه و عرض تولید می شوند که این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت گذاری این محصول دارد. قیمت ورق پانچ روغنی به ضخامت مفتول ، چشمه و ابعاد ورق بستگی دارد. مقرون به صرفه ترین قیمت‌ با بالاترین کیفیت استاندارد توسط گروه صنعتی آهنشو به شما ارائه می شود.

گروه صنعتی آهنشو تولید کننده و وارد کننده انواع ورق پانچ روغنی می‌باشد، همچنین این شرکت با استفاده از دستگاه های روز دنیا پانچینگ این ورق‌ها را بومی کرده و ورق‌ها را در سایز و ابعاد دلخواه و مورد نیاز مشتریان تولید و عرضه می نماید.

قیمت-ورق-مشبک-روغنی
ثبت سفارش ورق پانچ روغنی بنا به نیاز و درخواست مشتری در ابعاد دلخواه و چشمه‌های مختلف می‌باشد، شما می‌توانید با تماس با ما، از کارشناسان فروش اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات خود کسب کنید و بلافاصله سفارش دهید.

گروه صنعتی آهنشو تولیدکننده و واردکننده انواع توری‌های فلزی و ورق‌های پانچ
انواع ورق پانچ روغنیچشمه ورق پانچابعاد ورق پانچضخامت ورق پانچقیمت ورق پانچ
ورق پانچ سوراخ گرد6 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ مربع10×10 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ لوبیایی8×20 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ ستاره‌ایستاره ریز1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ گرد4 سانتی متر1×2 متر1/5 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ گرد2 سانتی متر1×2 متر2 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ گرد1/5 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ گرد8 سانتی متر1×2 متر0/7 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ گرد6 سانتی متر1×2 متر0/5 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ لوبیایی 1×2 روغنی8×15 سانتی متر1×2 متر0/9 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ لوبیایی 1×2 روغنی8×20 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ لوبیایی 1×2 روغنی8×20 سانتی متر1×2 متر1/25 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ لوبیایی 1×2 روغنی8×15 سانتی متر1×2 متر1/5 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ لوبیایی 1×2 روغنی8×15 سانتی متر1×2 متر0/9 میلی مترتماس با ما

9

پیمایش به بالا