ورق پانچ آلومینیوم

ورق پانچ آلومینیوم

یکی از محصولات عرضه شده توسط گروه صنعتی آهنشو، ورق پانچ آلومینیوم می‌باشد. ورق‌‌های عرضه شده، با استفاده از بروزترین دستگاه‌های موجود تولید می‌شوند.

ورق پانچ آلومینیوم (ورق مشبک) حاصل فرآیند پانچینگ بر روی ورق فلزی توسط دستگاه های پانچ CNC با کنترل عددی رایانه ای (CNC) می‌باشد. در فرآیند پانچ اشکال متفاوتی می توان بر روی ورق ایجاد نمود. این اشکال با توجه به کاربرد ورق پانچ و درخواست مشتری تعیین می‌شود.

همچنین دستگاه پانچ ورق CNC اساساً برای جابجایی ورق فلز در جهت x و y برنامه ریزی شده است تا با قرار دادن دقیق ورق آلومینیوم در زیر دستگاه پانچ آماده سوراخ یا فرم شود.

می توان الگوهای متنوع از طرح های استاندارد تا پیچیده و سفارشی را توسط دستگاه پانچ صنعتی تولید کرد. دستگاه پرس با کنترل توسط رایانه به راحتی می تواند اشکال هندسی را در یک ثانیه بر روی ورق آلومینیوم حک کند.

افراد می توانند ورقه‌های پانچ شده شان را در سایز و ابعادی که مد نظرشان است، سفارش دهند و در مصارف مورد نظرشان استفاده نمایند. پانچ CNC از بهترین روش های پانچ کردن ورقه های فلزی میباشد که تماماً توسط دستگاه های مکانیزه انجام میگیرد. ورق پانچ آلومینیوم با پیشرفت تکنولوژیی در سال¬های اخیر، بسیار پرکاربرد بوده و ورق الومینیوم رنگی را به یک متریال محبوب تبدیل کرده است.

گروه صنعتی آهنشو توانایی ارائه کامل خدمات پانچ ورق با بهره از خدمات آنادایز آلومینیوم و خدمات رنگ پودری به مشتریان را داراست. ورق پانچ در ابعاد متنوع و از جنس‌های مختلف، با پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه ها در گروه صنعتی آهنشو تولید و به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

ورق-مشبک-آلمینیوم
از انواع ورق آلومینیوم پانچ شده می‌توان ورق پانچ دایره ای، ورق پانچ مربع، ورق پانچ گیشنیزی، ورق پانچ لانه زنبوری، ورق پانچ بیضی، ورق پانچ ستاره، ورق پانچ کشویی و ورق پانچ مستطیلی نامبرد که از پرکاربردترین ورق های مشبک هستند. گروه صنعتی آهنشو، ورق آلومینیوم رنگی را با ضخامت های مختلف طبق سفارش مشتری ارائه می‌کند.

کاربرد ورق پانچ آلمینیوم

ورق آلومینیوم پانچ شده مورد استفاده در سازه های مختلف است. برای مثال می‌توان موارد زیر را نامبرد:

  1. در پروژه‌های فانتزی و دکوراتیو
  2. دیواره های آسانسور یا لابی های ساختمانی
  3. در ساخت انواع حفاظ برای دکل های مخابراتی و نیروگاهی
  4. مناطق نظامی و ممنوعه
  5. ایستگاه های اتوبوس
  6. حفاظ هواکش موتورخانه و کارخانه ها
  7. جهت اجرای پروژه­های مهندسی و ساختاری
  8. صنایع ساختمان سازی
  9. در زیبا سازی نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها
  10. پر استفاده در انواع طراحی‌ها
  11. ساخت صفحه های تزئینی
  12. برای مصارف صنعتی از قبیل محافظ دستگاه یا کفپوش
  13. صنعت پنجره سازی

قیمت ورق پانچ آلمینیوم

قیمت خدمات پانچ ورق فلزی یکسان نیست . به عوامل مختلفی بستگی دارد. ورق پانچ آلمینیوم در انواع مختلف از نظر کیفیت مواد اولیه، وزن، سایز چشمه و عرض تولید می شوند که این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت گذاری این محصول دارد. این قیمت ها بنابر نوع سفارش، قیمت روز آلومینیوم، نوع آلومینیوم استفاده شده و … تغییر میکنند.

قیمت-ورق-پانچ-آلمینیوم
قیمت ورق پانچ آلمینیوم به ضخامت مفتول ، چشمه و ابعاد ورق بستگی دارد. مقرون به صرفه ترین قیمت‌ با بالاترین کیفیت استاندارد توسط گروه صنعتی آهنشو به شما ارائه می شود.

گروه صنعتی آهنشو تولید کننده و وارد کننده انواع ورق پانچ آلمینیوم می باشد، همچنین این شرکت با استفاده از دستگاه های روز دنیا پانچینگ این ورق‌ها را بومی کرده و ورق‌ها را در سایز و ابعاد دلخواه و مورد نیاز مشتریان تولید و عرضه می نماید.

ثبت سفارش این نوع ورق پانچ بنا به نیاز و درخواست مشتری در ابعاد دلخواه و چشمه‌های مختلف می‌باشد، شما می‌توانید با تماس با ما، از کارشناسان فروش اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات خود کسب کنید و بلافاصله سفارش دهید.

گروه صنعتی آهنشو تولیدکننده و واردکننده انواع توری‌های فلزی و ورق‌های پانچ
انواع ورق پانچ آلمینیوم چشمه ورق پانچ ابعاد ورق پانچ ضخامت ورق پانچ قیمت ورق پانچ
ورق پانچ 1×2 10 سانتی متر 1×2 متر 1.0 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ 1×2 5 سانتی متر 1×2 متر 1.0 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ 1×2 3 سانتی متر 1×2 متر 0.8 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ 1×2 3 سانتی متر 1×2 متر 0.7 میلی متر تماس با ما
پیمایش به بالا