ورق پانچ استیل

ورق پانچ استیل

یکی از محصولات عرضه شده توسط گروه صنعتی آهنشو، ورق پانچ استیل می‌باشد. ورق‌‌های عرضه شده، با استفاده از بروزترین دستگاه‌های موجود تولید می‌شوند. خرید ورق پانچ استیل در بازار رایج است. ورق پانچ در واقع همان ورق ساده است که توسط دستگاه هایی مانند سی ان سی، پرس و یا لیزر به صورت مشبک ( سوراخ شده ) تولید شده اند.

ورق استیل به فولاد کم‌ کربن هم معروف است و ویژگی بسیار برجسته‌ ی آن (مانند ورق گالوانیزه) مقاومت در برابر انواع خوردگی است. ورق پانج استیل، بین انواع ورق ‌های پانچ، بسیار پرطرفدار است.

ورق-استیل

از آنجایی که در ساختار ورق های استیل کروم وجود دارد, این ورق ها در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند و همین هم باعث می شود. چشمه ورق همان اندازه سوراخ ها میباشد و واحد آن میلیمتر است و به مضرب قطر دایره سوراخ نیز اطلاق می گرد.

ورق-مشبک-استیل
گروه صنعتی آهنشو در زمینه ی خرید ، فروش و تامین ورق‌های استیل دارای سال‌ها تجربه و تخصص می‌باشد. باتوجه به این تجربه و تخصص توانسته با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه انواع ورق مشبک استیل از جمله ورق های استیل پانچ صنعتی ، ورق استیل دکوراتیو ، و ورق استیل سوراخدار ، در ابعاد ، ضخامت و آلیاژ های مختلف با توجه به نیاز مشتریان تولید نماید.

این نوع ورق از آلیاژهای استیل 304 و 316 ساخته می شود. معمولاً ورق‌های پانچ از جنس استیل 304 است. گرید 304L ورژن کم کربن ورق استیل 304 است. بدلیل کربن پایین آن (0.03 درصد) قابلیت فرم دهی فوق العاده ای دارد یعنی پس از انجام جوشکاری نیازی به آنیل ندارد. اما خواص مکانیکی ورق استیل 340L نسبت به ورق استیل 304 پایین تر می باشد.

ورق-پانچ-استیل-مربعی
استیل 304H ورژن 304 با کربن بیشتر (0/1 درصد) است. این گرید مقاومت به دماهای بالاتری نسبت به 304 دارد. با توجه به طراحی مورد نیاز ضخامت های متنوع و همچنین سوراخ های مختلف در ورق های پانچ تولید و عرضه می شود. ورق پانچ استیل نیز ازاین قاعده مستثنی نبوده و با توجه به کاربردهای متنوع آن، فراوانی بالایی در ضخامت و اندازه‌ی چشمه دارد.

چشمه-ورق-پانچ-استیل
این ورق ها از ضخامت 4/0 تا ۳ میل در چشمه های مختلف تولید شده و با توجه به سفارش مشتریان عزیزعرضه می شوند. گروه صنعتی آهنشو علاوه بر تولید ورق پانچ استیل، واردات برخی از ورق‌های پانچ که دستگاه آن را ندارد را نیز از شرکت های آلمانی ، چینی و کره ای انجام می دهد.

کاربرد ورق پانچ استیل

ورق پانچ استیل یا ورق مشبک کاربردهای متنوعی از طیف صنعتی و ساختمانی تا دکوراسیون و اتاق تمیز را دارا هستند. این ورق در گستره وسیعی از کاربردها استفاده می‌گردد از جمله:

کاربرد-ورق-پانچ-استیل

  1. بیمارستان ها و آزمایشگاه ها
  2. صنایع پتروشیمی
  3. آب‌رسانی
  4. حفاظ دکل های نیروگاه ‌های تولید برق
  5. صنایع دارویی
  6. صنعت کشتی سازی
  7. مخازن پالایشگاه ها
  8. قطعات لوازم خانگی
  9. توزئینات و دکوراسیون
  10. حفاظ دکل های مخابراتی
  11. حفاظ برای مناطق نظامی و زندانی
  12. ساخت سینک
  13. لوازم آشپزخانه
  14. وان های حمام
  15. ساخت ماشین آلات صنعتی
  16. پنل های آکوستیک
  17. ساخت فیلتر صنایع پالایش و پتروشیمی
  18. دکوراسیون داخلی و خارجی
  19. در معماری (پنل های معماری، کاورهای ستون، تابلوهای فلزی و …)
  20. صنایع غذایی و نوشیدنی (خشک کننده های حبوبات، ساخت کندو، تهویه سیلو، ساخت قالب های پنیر و صافی های قهوه)
  21. صنایع شیمیایی و انرژی (ساخت انواع فیلترها، سانتریفیوژها، سبدهای خشک کن ماشین، صفحات جداکننده باتری)
  22. صنعت خودروسازی (فیلترهای هوا، فیلترهای روغن، پره های رادیاتور، صدا خفه کن های موتورسیکلت، شبکه های تهویه)

به همین دلیل بسیاری از شاغلان صنعت معماری و آرشیتکت، انواع تولید کنندگان مواد غذایی و نوشیدنی ها، صنایع شیمیایی و انرژی که شامل موارد ذکر شده در فهرست بالاست، انواع بخش های صنعت خودرو سازی از فیلترسازی تا تراکتورسازی و همچنین افراد مشغول در صنعت ساخت و سازی از این نوع ورق بسیار استفاده می کنند.

قیمت ورق پانچ استیل​

مقدار سوراخ های ایجاد شده در ورق و همینطور مقدار تراکم و شکل آنها ، همگی متغیر بوده و بسته به نوع کاربرد آن می‌باشد. هنگام خرید ورق پانچ استیل حتما به چشمه ورق پانچ توجه کنید.

قیمت ورق استیل به عوامل بسیاری بستگی دارد که از جمله ی آن آلیاژ ورق استیل پانچ است ( ۳۰۴ ، ۳۱۶ )، همچنین ضخامت ورق استیل و چشمه های پانچ شده نیزه در قیمت تاثیر گذار هستند.

قیمت-ورق-پانچ-استیل
ورق پانچ استیل در انواع مختلف از نظر کیفیت مواد اولیه، وزن، سایز چشمه و عرض تولید می شوند که این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت گذاری این محصول دارد. قیمت ورق پانچ استیل به ضخامت مفتول ، چشمه و ابعاد ورق بستگی دارد. این ورق یکی از پر فروش ترین ورق‌های پانچ می‌باشد.

گروه صنعتی آهنشو تولید کننده و وارد کننده انواع ورق پانچ استیل می باشد، همچنین این شرکت با استفاده از دستگاه های روز دنیا پانچینگ این ورق‌ها را بومی کرده و ورق ها را در سایز و ابعاد دلخواه و مورد نیاز مشتریان تولید و عرضه می نماید. تراکم و نوع سوراخ های ورق پانچ استیل، باتوجه به کارکرد و طرح مد نظر شما ساخته می شود. به طور کلی این ورق تنوع فراوانی در شکل و ضخامت سوراخ ها و طرح نهایی دارند.

قیمت-ورق-استیل
ثبت سفارش ورق پانچ استیل بنا به نیاز و درخواست مشتری در ابعاد دلخواه و چشمه‌های مختلف می‌باشد، شما می‌توانید با تماس با ما، از کارشناسان فروش اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات خود کسب کنید و بلافاصله سفارش دهید.

گروه صنعتی آهنشو تولیدکننده و واردکننده انواع توری‌های فلزی و ورق‌های پانچ
انواع ورق پانچ استیلچشمه ورق پانچابعاد ورق پانچضخامت ورق پانچقیمت ورق پانچ
استیل 304 نگیر مات4 سانتی متر1×2 متر0/6 میلی مترتماس با ما
استیل 304 نگیر مات4 سانتی متر1×2 متر0/9 میلی مترتماس با ما
استیل 304 نگیر مات6 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
استیل 316 نگیر8 سانتی متر1×2 متر2 میلی مترتماس با ما
استیل 304 نگیر براق8 سانتی متر1×2 متر1/5 میلی مترتماس با ما
استیل 304 بگیر براق6 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
استیل 304 بگیر خشدار8 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
ورق استیل 3042 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
ورق استیل 3043 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
ورق استیل 3044 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
ورق استیل 3043 سانتی متر1×2 متر0/7 میلی مترتماس با ما
ورق استیل 3043 سانتی متر1×2 متر3 میلی مترتماس با ما
ورق استیل سوراخ لوبیایی25×3 سانتی متر1×2 متر1 میلی مترتماس با ما
پیمایش به بالا