ورق پانچ کششی

ورق پانچ کششی

یکی از محصولات عرضه شده توسط گروه صنعتی آهنشو، ورق پانچ کششی می‌باشد. ورق‌‌های پانچ کششی عرضه شده، با استفاده از بروزترین دستگاه‌های موجود تولید می‌شوند. به ورق پانچ کششی، توری کششی نیز گفته می شود؛ که از کشش و شکاف همزمان با الگوی منظم بر روی ورق فلزی تولید می شود. چشمه مش کششی به صورت لوزی تولید می شود.

ورق-مشبک-کششی
از انواع توری کششی می‌توان ورق استیل کششی، ورق آلومینیوم کششی، ورق روغنی کششی، ورق سیاه کششی، ورق گالوانیزه کششی را نامبرد. گروه صنعتی آهنشو با استفاده از به روزترین دستگاه پانچ اقدام به پانچینگ ورق کششی با چشمه های لوزی کرده است.

‌ویژگی‌های متنوع در تولید انواع ورق بخصوص ورق پانچ کششی، دست طراحان را در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن باز گذاشته است تا دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها را با ویژگی های زیبا و منحصر به فردی زیبا سازند.

کاربرد ورق پانچ کششی

با توجه به فراوانی ورق پانچ کششی و تنوع متریال آن‌ها، کاربردهای مختلفی از ورق فلزی کششی در صنایع مختلف بوجود آمده است. از کاربردهای ورق کششی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کاربرد-ورق-پانچ-کششی

  1. صنعت دکوراسیون داخلی (ایجاد یک تصویر خاص و چشم نواز در طراحی داخلی)
  2. سقف کاذب
  3. گریتینگ
  4. آسانسور و بالابر
  5. قفسه
  6. نرده و محافظ راهرو و راه پله
  7. درب
  8. رمپ
  9. در انواع نمای مدرن
  10. ساختمان
  11. کف کاذب
  12. ساخت حصار و فنس
  13. مبلمان داخلی
  14. فضای شهری
  15. کارخانجات صنعتی
  16. صنایع نفت و گاز
  17. فیلتر سازی
  18. خودروسازی

کاربرد-ورق-مشبک-کششی

این موارد تنها بخش کوچکی از هزاران کاربرد ورق های فلزی کششی می باشد. با توجه به ویژگی ها و مزایای ویژه ورق های کششی روز به روز کاربرد های جدید و خلاقانه ای برای این ورق ها کشف می شود.

قیمت ورق پانچ کششی

قیمت ورق پانچ کششی به ضخامت ، ابعاد ، چشمه سوراخ ها بستگی دارد و برای سفارش و به دست آوردن قیمت این نوع ورق پانچ باید تمامی آیتم ها را مشخص کنید.
قیمت-ورق-پانچ-کششی
ورق مشبک کششی در انواع مختلف از نظر کیفیت مواد اولیه، وزن، سایز چشمه و عرض تولید می شوند که این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت گذاری این محصول دارد. قیمت ورق پانچ کششی به ضخامت مفتول ، چشمه و ابعاد ورق بستگی دارد.

مقرون به صرفه ترین قیمت‌ با بالاترین کیفیت استاندارد توسط گروه صنعتی آهنشو به شما ارائه می‌شود. گروه صنعتی آهنشو تولید کننده و وارد کننده انواع ورق پانچ کششی می‌باشد، ثبت سفارش این نوع ورق پانچ بنا به نیاز و درخواست مشتری در ابعاد دلخواه و چشمه‌های مختلف می‌باشد، شما می‌توانید با تماس با ما، از کارشناسان فروش اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات خود کسب کنید و بلافاصله سفارش دهید.

قیمت-ورق-مشبک-کششی

گروه صنعتی آهنشو تولیدکننده و واردکننده انواع توری‌های فلزی و ورق‌های پانچ
انواع ورق پانچ کششیچشمه ورق پانچابعاد ورق پانچضخامت ورق پانچقیمت ورق پانچ
ورق کششی گالوانیزه10×3 سانتی متر6 متر2 میلی مترتماس با ما
ورق کششی آهنی7×3 سانتی متر8 متر2 میلی مترتماس با ما
ورق کششی گالوانیزه10×3 سانتی متر6 متر0/5 میلی مترتماس با ما
ورق کششی آهنی7×3 سانتی متر8 متر0/5 میلی مترتماس با ما
پیمایش به بالا