ورق پانچ رنگی

ورق پانچ رنگی

یکی از محصولات عرضه شده توسط گروه صنعتی آهنشو، ورق پانچ رنگی می‌باشد. ورق‌‌های پانچ عرضه شده، با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه موجود و بروزترین دستگاه‌ها تولید می‌شوند.

خم-ورق-پانچ
ورق پانچ رنگی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم هستند؛ در ورق‌های مشبک رنگی برای حفاظت بیشتر از رنگ استفاده می‌شود. در واقع استفاده از رنگ در این نوع ورق‌ها علاوه برافزایش ماندگاری، جنبه زیبایی نیز خواهد داشت. ورق‌های رنگی در ضخامت‌های نازک تولید می‌شود.

ورق-پانچ-خم-شده

کاربرد ورق پانچ رنگی

برخی از مهمترین کاربردهای ورق پانچ رنگی عبارتست از:

کاربرد-ورق-پانچ-رنگی

  1. ساخت انواع مختلف سقف و سایه بان
  2. ساخت و تولید قطعات لوازم خانگی و قطعات خودروهای سبک و سنگین
  3. ایستگاه های اتوبوس
  4. ساخت درب برای پارکینگ ها و ورودی منازل
  5. تولید و ساخت حفاظ نیروگاه های برق و دکل های مخابراتی
  6. ساخت و تولید حفاظ هواکش موتورخانه ها
  7. تولید صنایع دکوراسیون
  8. ساخت و تولید انواع مبلمان شهری
  9. ساخت سطل زباله
  10. تولید انواع نیمکت پارکی

قیمت ورق پانچ رنگی

قیمت ورق رنگی به عواملی متعددی بستگی دارد از جمله ضخامت، چشمه و ابعاد این نوع ورق پانچ تاثیر دارد .برای سفارش و به دست آوردن قیمت دقیق آن باید تمامی آیتم ها را مشخص کنید.

ورق مشبک رنگی در انواع مختلف از نظر کیفیت مواد اولیه، وزن، سایز چشمه و عرض تولید می شوند که این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت گذاری این محصول دارد. مقرون به صرفه ترین قیمت‌ با بالاترین کیفیت استاندارد توسط گروه صنعتی آهنشو به شما مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

قیمت-ورق-پانچ-رنگی

گروه صنعتی آهنشو تولیدکننده و وارد کننده انواع ورق پانچ رنگی می‌باشد، ثبت سفارش این نوع ورق بنا به نیاز و درخواست مشتری در ابعاد دلخواه و چشمه‌های مختلف می‌باشد، شما می‌توانید با تماس با ما، از کارشناسان فروش اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات خود کسب کنید و بلافاصله ثبت سفارش نمایید.

پیمایش به بالا