ورق پانچ سیاه

ورق پانچ سیاه

یکی از سری محصولات عرضه شده توسط گروه صنعتی آهنشو، ورق پانچ سیاه می‌باشد. ورق‌‌های عرضه شده، با استفاده از بروزترین دستگاه‌های موجود تولید می‌شوند.
این نوع ورق‌های پانچ برخلاف ورق های روغنی از طریق فرآیند نورد گرم و با ضخامت های متنوع و گسترده ای تولید می شوند. ورق های پانچ سیاه را بطور معمول می توانید با ضخامت 2 میلی متر تا 200 میلی متر در بازار خریداری نمایید.

به ورق پانچ سیاه، مشبک سیاه نیز گفته می‌شود. ورق مشبک سیاه در ابعاد و چشمه ها و ضخامت های مختلفی تولید می شود. ورق پانچ سیاه همانطور که گفته شد فرآیند تولید آن از طریق نورد گرم شکل می گیرد و به دلیل نوع فرآیند تولید ضخامت ورق پانچ سیاه از 5/1 میلیمتر تولید می‌شود به دلیل به صرفه بودن قیمت آن، جزء پرکاربرد ترین نوع ورق پانچ محسوب می شود. ورق پانچ سیاه سوراخ لوبیایی از پرکاربردترین اشکال هندسی ورق های مشبک است.

ورق-مشبک-سیاه

ورق پانچ سیاه انواع مختلفی دارد از جمله: ورق پانچ سیاه با سوراخ گرد، ورق پانچ سیاه با سوراخ مربع، ورق پانچ سیاه با سوراخ ستاره، ورق پانچ سیاه با سوراخ مستطیل، ورق پانچ سیاه شش ضلعی، ورق پانچ سیاه لوزی، ورق پانچ سیاه طرحدار و انواع دیگر اشکال هندسی پانچ.

ورق پانچ لوبیایی را میتوان از آلیاژهای مختلفی تولید کرد، ولی پرکاربردترین آلیاژ ورق پانچ لوبیایی (ورق پانچ روغنی لوبیایی، ورق پانچ گالوانیزه لوبیایی، ورق پانچ استیل لوبیایی و ورق پانچ سیاه لوبیایی) هستند. می‌دانیم که آهن عنصر مهمی در زندگی می باشد و حتی می توان به حیاتی بودن آن در تمام صنایع اشاره داشت. آهن با ترکیب شدن فلزها و عناصر دیگر، ویژگی های منحصر به فردی به خود می گیرد. و وقتی به اشکال مختلفی همچون (ورق) در می آید در صنایع مختلفی از جمله خودرو سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق‌های سیاه ، با ورق‌های روغنی از نظر ابعاد، کیفیت، کاربرد، فراآیند تولید با یکدیگر متفاوت هستند. بدلیل اینکه ورق پانچ سیاه در طی روند تولیدش به شکل مات درمی‌آید، به آن ورق سیاه گفته می شود، و لازم به ذکر است که از این ورق در کاربرد هایی که ظاهر اهمیت ویژه ای ندارد استفاده میشود.

اگر بخواهیم تعریف دیگری از این ورق داشته باشیم ، به ورقی گفته میشود که پایه اصلی آن آهن است و بعبارت دقیق تر 98% مواد تشکیل دهنده آن آهن می‌باشد. بدلیل کاربرد گسترده در صنعت و ساختمان سازی، این ورق ، باید حداقل ۲۳۵ مگاپاسگال مقاومت مکانیکی در سازه را تحمل کند.
بدلیل نیاز به تبادل بهتر هوا جهت خنک نمودن موتور،‌ معمولا برای کاور کردن قسمت‌هایی از دستگاه ها و ماشین آلات که درون آن‌ها موتور قرار می گیرد، از پانچ لوبیایی استفاده می گردد.

ورق سیاه، از نظر ابعاد با ورق روغنی متفاوت است، ضخامت این ورق در طی فرآیند تولید، از ۲۵ میل به ۶ میلیمتر خواهد رسید، ورق با ضخامت ۶ میلیمتر، می تواند در دور یک محور به حالت کویل در آید، سپس این ورق ها که به شکل کویل در آمده است، بعنوان مواد اولیه وارد فرآیند نورد سرد می شوند، و در مرحله فرآیند نورد سرد، ضخامت این ورق ها کمتر می شود.

در ورق سیاه ST52 و ST37، نماد ST در لاتین به معنی Strength و به معنی قدرت و استحکام می باشد و عددی که بعد از کلمه st وجود دارد، به معنی سختی ورق بر اساس کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است. کربن، عاملی است که می تواند میزان سختی ورق نورد گرم را در فولاد مشخص کند، پس بر اساس این موضوع، ورق سیاه معمولی را بعنوان ورق سیاه استاندارد st37 که دارای درصد کربن کمتری می باشند، و ورق سیاه صنعتی را بعنوان ورق سیاه استاندارد st52 که دارای کربن بالاتری نسبت به ورق معمولی می باشد و دارای سختی بیشتری می باشد، که اغلب در صنایع بسیار سنگین استفاده می‌شود.

اغلب ورق های گرم، در کارخانجات تولید فولاد، بعنوان مواد اولیه جهت تولید ورق سرد مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین کاربرد ورق های سرد، در ساخت قطعاتی است که دارای انعطاف بیشتر و ابعاد کمتری هستند. ورق‌ پانچ سیاه، به دلیل نوع کاربرد و ظاهرشان به انواع مختلف از جمله: ورق سیاه فابریک و ورق سیاه رول شده.

کاربرد ورق پانچ سیاه

بعلت به راحتی در دسترس بودن و ازدیاد ورق پانچ سیاه، جزء پرکاربردترین ورق های صنعتی و ساختمانی می‌باشد. دیگر موارد کاربرد آن به شرح زیر است:

کاربرد-ورق-پانچ-سیاه

  1. در بسیاری از قسمت های مربوط به مونتاژ قطعات مختلف که نیاز به رگلاژ نمودن و تنظیم محل بسته شدن پیچ یا پرچ باشد
  2. کارهای دکوراتیو
  3. ساخت لوله های درزدار،‌‌ در صنایع
  4. ساخت پروفیل های صنعتی BOX
  5. ساخت هاش های ساختمانی
  6. بعنوان کالای واسط جهت ساخت قطعات ساختمانی و صنعتی
  7. ساخت تیر ورق های صنعتی به منظور ساخت استراکچرهای صنعتی
  8. پروفیل های ساختمانی
  9. قطعات خودروها
  10. مخزن های تانک
  11. صنایع لوله سازی
  12. ورق پانچ تسمه
  13. صنایع سنگین فلزی
  14. صنعت کشتی سازی
  15. تانکر سازی
  16. لوله های نفتی
  17. تجهیزات کشاورزی
  18. مصالح ساختمانی مثل آب گرمکن
  19. قوطی های صنعتی
  20. تیر آهن ها
  21. گاردریل های خیابان

قیمت ورق پانچ سیاه

قیمت ورق پانچ سیاه نسبت به ورق های روغنی ارزان تر است و توسط دستگاه های پیشرفته تری ساخته و تولید می شود. قیمت ورق سیاه پانچ شده به ضخامت ورق ، چشمه ورق و اشکال هندسی پانچ ها بستگی دارد . برای خرید این نوع ورق پانچ باید با توجه به نوع کاربرد ورق مشبک سیاه ضخامت و ابعاد و چشمه آن را مشخص نمائید. برای سفارش و به دست آوردن قیمت ورق پانچ سیاه باید تمامی آیتم ها را مشخص کنید.

قیمت-ورق-مشبک-سیاه
قیمت خدمات پانچ ورق فلزی یکسان نیست. به عوامل مختلفی بستگی دارد. ورق مشبک سیاه در انواع مختلف از نظر کیفیت مواد اولیه، وزن، سایز چشمه و عرض تولید می شوند که این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت گذاری این محصول دارد. قیمت این نوع ورق  به ضخامت مفتول، چشمه و ابعاد ورق بستگی دارد. مقرون به صرفه ترین قیمت‌ با بالاترین کیفیت استاندارد توسط گروه صنعتی آهنشو به شما ارائه می شود.

قیمت ورق سیاه برای کاربران صنعت بسیار مهم است، زیرا به واسطه ی آن، ممکن است قیمت دیگر اجناسی که ورق سیاه واسط تولید آن میباشد، تغییر کند. گروه صنعتی آهنشو تولید کننده و وارد کننده انواع این ورق می‌باشد، همچنین این شرکت با استفاده از دستگاه های روز دنیا پانچینگ این ورق‌ها را بومی کرده و ورق‌ها را در سایز و ابعاد دلخواه و مورد نیاز مشتریان تولید و عرضه می نماید.

قیمت-ورق-پانچ-سیاه
ثبت سفارش ورق پانچ سیاه بنا به نیاز و درخواست مشتری در ابعاد دلخواه و چشمه‌های مختلف می‌باشد، شما می‌توانید با تماس با ما، از کارشناسان فروش اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات خود کسب کنید و بلافاصله سفارش دهید.

گروه صنعتی آهنشو تولیدکننده و واردکننده انواع توری‌های فلزی و ورق‌های پانچ
انواع ورق پانچ سیاهچشمه ورق پانچابعاد ورق پانچضخامت ورق پانچقیمت ورق پانچ
ورق پانچ سوراخ لوبیایی 1×28×20 سانتی متر1×2 متر1/5 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ لوبیایی 1×28×15 سانتی متر1×2 متر2 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ لوبیایی 1×210×15 سانتی متر1×2 متر2/5 میلی مترتماس با ما
ورق پانچ سوراخ لوبیایی 1×28×20 سانتی متر1×2 متر3 میلی مترتماس با ما
پیمایش به بالا