ورق پانچ گالوانیزه

ورق پانچ گالوانیزه

یکی از محصولات عرضه شده توسط گروه صنعتی آهنشو، ورق پانچ گالوانیزه می‌باشد. ورق‌‌های پانچ عرضه شده، با استفاده از بروزترین دستگاه‌های موجود تولید می‌شوند. این ورق، جزء ورق‌ های فولادی محسوب می ‌شود، اما یک تفاوت ویژه با دیگر ورق‌ های فولادی دارد؛ ورق گالوانیزه‌‌ی فولادی به سبب انجام فرایند گالوانیزاسیون یا «روی ‌اندود کردن» روی آن، مقاومت بیشتری در برابر اکسید آهن یا خوردگی‌ های احتمالی محصولات فولادی دارد.

اغلب فلزات مانند فولاد و آهن در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت کمی دارند، لذا روی سطح آن‌ها یک لایه‌ی محافظت کننده قرار می‌گیرد تا از طول عمر مفید برخوردار شوند. به همین دلیل فلزاتی مانند روی را روی سطح فلزات آهنی یا فولادی قرار می‌دهند که به این عمل گالوانیزه نمودن گفته می‌شود.

از فرآیند ورق‌های فولادی نورد گرم یا سرد، ورق پانچ تولید می شود؛ ورق پانچ سیاه (که با ورق نورد گرم تولید شده است) مقاومت بیشتری در برابر ضربه و دما دارد. این در حالی است که ورق پانچ نورد سرد، خواصی مانند مقاومت در برابر فرسایش و رطوبت دارد.

ورق پانچ گالوانیزه با فرآینده گالوانیزیسیون بر روی ورق پانچ شده تولید می‌شوند تا ورق را در برابر عوامل محیطی و غیر محیطی مقاوم کند و میزان خوردگی ورق را بسیار کاهش میدهد، همین امر موجب این شده تا انواع ورق گالوانیزه بسیار طرفدار پیدا کند. استفاده از ورق پانچ گالوانیزه بسیار مقرون به صرفه بوده و در سطوح مختلف از آن استفاده می‌کنند.

این ورق ها در بازار به رنگ سفید موجود هستند و ضخامتی بین 0.22 تا 8 میلی متر دارند. گروه صنعتی آهنشو ورق پانچ را با فرآیند پوشش‌ دهی رنگ الکترواستاتیک در رنگ‌های گوناگون و مختلفی تولید می‌کند. ورق‌‌های پانچ رنگی از پایه‌‌ی ورق‌‌های گالوانیزه تولید می‌ شوند که علاوه بر پوشش روی محافظ، با پوشش رنگ الکترواستاتیک نیز آمیخته و ترکیب می‌ شوند.

ورق-مشبک-گالوانیزه
این ورق از ضخامت ۰/۳ تا ۳ میل در چشمه های بسیار متنوع با اشکال هندسی مختلف وجود دارد، کارخانه پانچ آهنشو با استفاده از بهترین متریال اقدام به تولید ورق پانچ گالوانیزه در ابعاد گوناگون نموده است.

این ورق‌ها مزیت‌های بسیاری نسبت به سایر ورق‌های پروفایل‌ دارند از جمله: مقاومت در برابر خوردگی در محیط‌های مرطوب و اسیدی، مقاومت مکانیکی بالایی داشته و به راحتی شکسته نشده، عایق صوت و برق خوبی هستند، از نظر قیمتی مقرون به صرفه اند، نصب و اجرای آن‌ها در زمان کم اتفاق می‌افتد.

گروه صنعتی آهنشو ورق‌های گالوانیزه را از ورق‌های روغنی که با یک لایه روی پوشانده شده‌اند، تولید می‌کند. به چقدر روی موجود در سطح ورق‌های گالوانیزه بیشتر باشد، مقاومت ورق در برابر زنگ‌زدگی بالاتر می‌رود. ضخامت پوشش روی معمولا ۱۰۰-۳۵۰ میکرون است. برای اضافه کردن پوشش روی، از روش غوطه‌ور شدن ورق در حوض مذاب روی استفاده می‌شود. پس از خروج از حوض، با توجه به میزان روی چسبیده به ورق و سرعت سرد شدن، سه دسته ورق گالوانیزه بدون گل، ورق گالوانیزه گل ریز و ورق گالوانیزه گل درشت تولید می‌شود.

کاربرد ورق پانچ گالوانیزه

ورق پانچ گالوانیزه در بسیار از صنایع کاربرد دارد بخصوص در محیط های مرطوب  و یا خورنده، این ورق با انواع سوراخ ها، کاربردهای فراوانی دارد که میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

کاربرد-ورق-پانچ-گالوانیزه

  1. پوشش کف سالن ها و کارخانه ها
  2. فاضلاب ها
  3. صنعت صندلی سازی
  4. صنعت فیلترسازی
  5. ساخت هواکش موتور خانه‌ها
  6. ساخت قسمت‌های مختلف لوازم خانگی
  7. وسایل تزیینی و دکوری
  8. در نیروگاه‌های برق و دکل‌های مخابراتی
  9. ساخت دیوارها و حفاظ‌های ساختمان‌های نظامی و زندان‌ها
  10. درب ورودی پارکینگ، ساختمان‌های مسکونی و انبارها
  11. صنایع کشاورزی، غذایی و گیاهی
  12. دیوار و سقف کابین آسانسور
  13. صنایع ماشین سازی
  14. صنایع خودرویی

قیمت ورق پانچ گالوانیزه

قیمت ورق پانچ گالوانیزه به عواملی بسیار بستگی دارد از جمله ضخامت، چشمه و ابعاد ورق گالوانیزه نیز تاثیر دارد .برای سفارش و به دست آوردن قیمت ورق پانچ گالوانیزه باید تمامی آیتم ها را مشخص کنید. ورق پانچ گالوانیزه در انواع مختلف از نظر کیفیت مواد اولیه، وزن، سایز چشمه و عرض تولید می شوند که این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت گذاری این محصول دارد. مقرون به صرفه ترین قیمت‌ با بالاترین کیفیت استاندارد توسط گروه صنعتی آهنشو به شما ارائه می‌شود.

قیمت-ورق-پانچ-گالوانیزه
تولید ورق‌های فولادی ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی برای مصارف صنعتی اصلا اقتصادی نیست به همین علت ورق‌های گالوانیزه ساخته و تولید شدند. برای روکش کردن ورق‌های فولادی روش‌های زیادی وجود دارد ولی گالوانیزه کردن ورق‌ها ارزان‌ترین و به صرفه‌ترین روش ممکن است.

از آن جایی که در این روش از فلز روی استفاده می‌شود به همین دلیل قیمت تولید این فلز تاثیر زیادی روی قیمت ورق گالوانیزه پانچ شده خواهد گذاشت. لذا در زمان‌هایی که نرخ فلز روی افزایش می‌یابد، نرخ مواد اولیه نیز جهت گالوانیزه نمودن سطوح مختلف افزایش خواهد یافت.

قیمت-ورق-مشبک-گالوانیزه
گروه صنعتی آهنشو تولید کننده و وارد کننده انواع ورق پانچ گالوانیزه می‌باشد، ثبت سفارش ورق پانچ گالوانیزه بنا به نیاز و درخواست مشتری در ابعاد دلخواه و چشمه‌های مختلف می‌باشد، شما می‌توانید با تماس با ما، از کارشناسان فروش اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات خود کسب کنید و بلافاصله سفارش دهید.

گروه صنعتی آهنشو تولیدکننده و واردکننده انواع توری‌های فلزی و ورق‌های پانچ
انواع ورق پانچ گالوانیزه چشمه ورق پانچ
ابعاد ورق پانچ
ضخامت ورق پانچ
قیمت ورق پانچ
ورق پانچ لوبیایی 1×2
گالوانیزه
10×15 سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ لوبیایی 1×2
گالوانیزه
10×15 سانتی متر 1×2 متر 1/25 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ لوبیایی 1×2
گالوانیزه
8×20 سانتی متر 1×2 متر 1/5 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ مربع 1×2 10×10 سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ مربع 1×2 20×20 سانتی متر 1×2 متر 1/25 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ مربع 1×2 روغنی 20×20 سانتی متر 1×2 متر 1/5 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ مربع 1×2 روغنی 20×20 سانتی متر 1×2 متر 2 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ مربع 1×2 10×10سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ مربع 1×2 20×20 سانتی متر 1×2 متر 1/25 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ مربع 1×2 20×20 سانتی متر 1×2 متر 1/5 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ مربع 1×2 40×40 سانتی متر 1×2 متر 2 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ گرد 1×2 4 سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ گرد 1×2 6 سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ گرد 1×2 8 سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ گرد 1×2 10 سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ گرد 1×2 12 سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ گرد 1×2 15 سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ گرد 1×2 4 سانتی متر 1×2 متر 0/6 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ گرد 1×2 6 سانتی متر 1×2 متر 0/6 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ گرد 1×2 2 سانتی متر 1×2 متر 0/5 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ گرم 3 سانتی متر 1×2 متر 0/5 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ 1/25×2/5 2 سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ 1/25×2/5 6 سانتی متر 1×2 متر 1/5 میلی متر تماس با ما
ورق پانچ 1×2 لوبیایی 20×2 سانتی متر 1×2 متر 1 میلی متر تماس با ما
پیمایش به بالا