توری حصاری چیست

توری حصاری چیست

توری حصاری چیست؟

با یکی از مطالب وبلاگ سایت اهنشو در خدمت شما هستیم. امروز می‌خواهیم پبرامون کاربرد توری حصاری یا همان توری باغی صحبت کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی پیرامون آن بدست آورید.

اطلاعاتی پیرامون توری حصاری

به توری هایی گفته می شود که برای حفاظت از محل‌هایی ماننده باغ، ویلاها، ساختمان ها، مراکز تجاری، دولتی و اداری، زمین ها و حتی مرزهای کشورها کشیده میشود و بعلت محبوب بودن آن در حصار کشی باغ‌ها، به آن توری باغی نیز گفته می‌شود. توری حصاری برای ساخت قفس مورد استفاده قرار میگیرد به همین دلیل به آن توری فنسی و یا باغی نیز گفته می شود.

ساخت توری حصاری یکی از اصلی ترین مورد در توری حصاری به حساب می آید چرا که استقامت و توری حصاری بستگی به نوع ساخت آن دارد. توری حصاری با مفتول گالوانیزه بافته میشود.
توری حصاری با بافت مفتول های فلزی شکل میگیرد این توری ها به دلیل بافت آن، لوزی شکل است و بافت آن بر اساس مقاومت و نوع کاربرد حصار میتواند دو سر قلاب مفتول، دو سر پیچ مفتول، یک سر پیچ یک سر قلاب اشاره کرد.

آلیاژ توری حصاری معمولا گالوانیزه است که به دو دسته (گالوانیزه گرم ، گالوانیزه سرد) تقسیم میشود که گالوانیزه گرم از جنس قلع و گالوانیزه سرد آهن است با روکش گالوانیزه که اصطلاحاً میگویند آبکاری گالوانیزه.
گالوانیزاسیون یک ماده شیمیایی است که با پوشش بر روی فولاد آهن، آن را در برابر خوردگی و زنگ زدگی در شرایط جوی مختلف مانند رطوبت، هوای نمکی، مواد شیمیایی آلودگی و گرد و غبار مقاوم می کند.

در زمان های قدیم برای حفاظت از مرازع و ساختمان ها در برابر حیوانات و یا موارد طبیعی با راهزن ها از چوب و سنگ جهت حصار استفاده می شد که هر دوی آنها به دلیل پوسیدگی و ترک خوردگی در برابر شرایط محیطی منسوخ شده اند؛ چوب می تواند پوسیده شود و سنگ نیز ترک خورده و مقاومت خود را از دست می‌دهد. همچنین نصب سخت و هزینه بالای این حصار ها نسبت به توری حصاری گالوانیزه باعث شده که متقاضیان جایگزینی بهتر برای امنیت منازل و باغ های خود پیدا کنند.

ویژگی های توری حصاری گالوانیزه

فلزاتی ماننده آهن و فولاد در محیط های باز در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را از دست می دهد و دچار زنگ زدگی و خوردگی میشود که برای حصار و امنیت این قابل قبول نمی باشد، در حالی که توری حصاری گالوانیزه Galvanized Wire Fence میتواند کیفیت خود را بدون خوردگی و زنگ زدگی سالها حفظ کند و فرم خود را از دست ندهد.

توری باغی

توری گالوانیزه یکی از بهترین و رایجترین نوع حصار کشی در باغ ها و منازل و مکان هابی که نیاز به امنیت شدید دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
گروه صنعتی اهنشو توری حصاری گالوانیزه را با بالاترین کیفیت و بصرفه ترین قیمتها تولید و عرضه می نماید.
ضخامت و چشمه های توری حصاری بنا به نیاز و درخواست مشتری می باشد.

نرده سیم گالوانیزه

گالوانیزاسیون یک ماده شیمیایی برای این فلز است تا در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت کند. نرده سیم گالوانیزه محصولی ویژه است که برای دوره های طولانی و بدون پوشش، در مناطق باز استفاده می شود.

این محصول با دامنه مش و ضخامت سیم های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای ایمنی در بسیاری از مناطق استفاده می شود.

ویژگی های مش سیم گالوانیزه

در شرایط عادی از فلزاتی مانند آهن و فولاد در فضای بیرون استفاده می شود. در صورت عدم استفاده از انزوا ، این محصولات می توانند در مدت زمان کمی زنگ زده و کیفیت خود را از دست دهند. این قابل قبول نیست زیرا یک نیاز مانند امنیت را برآورده می کند.
به همین دلیل نرده های سیم با مواد پلی استر یا گالوانیزه پوشیده شده اند. Galvanized Wire Fence محصولی است که با این ویژگی برجسته است.
این محصول می تواند فرم اصلی خود را برای سالها بدون خوردگی و زنگ زدگی حفظ کند. برنامه های گالوانیزه، که بصری رنگ فلزی خود را از دست نمی دهند،

به طور قابل توجهی مقاومت نرده سیم را افزایش می دهند. برنامه های نرده سیم گالوانیزه رایج ترین روش ها در زمینه اطمینان از ایمنی باغ مزرعه، خشک کردن کنار جاده و بنگاه های صنعتی و همچنین مناطقی است که نیاز به امنیت شدید دارند.

برای نیازهای نرده سیم گالوانیزه خود می توانید از محصولات گروه صنعتی اهنشو ما بهره مند شوید. مقرون به صرفه ترین قیمت های نرده سیم گالوانیزه با بالاترین کیفیت استاندارد توسط شرکت ما به شما ارائه می شود.
شما می توانید با تماس با ما اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات خود کسب کنید و در کمترین زمان سفارش دهید

چرا از نرده های سیمی گالوانیزه استفاده میشود:

نرده های چوبی می توانند پوسیده شوند. نرده های سنگی فابلیت ترک خوردن دارند. نرده های سیم نیز می‌توانند زنگ بزنند.
شما سخت تلاش می‌کنید تا امنیت حیوانات خود را تضمین کنید. برای محافظت از آنچه برای شما مهم است، نرده های خود را می سازیم تا در برابر انواع شرایط آب و هوایی محکم بایستیم.

توری حصاری کجا کاربرد دارد

با این حال، حتی یک بارندگی سبک نیز می تواند به فولاد در سطح اتمی آسیب برساند. به دلیل مولکولهای اکسیژن که اکسید آهن تولید می کنند، زنگ زدگی روی فولاد در معرض دید قرار می‌گیرد. به همین دلیل از نرده‌های گالوانیزه برای عملکرد ماندگار، استفاده می‌کنند.

گالوانیزاسیون چیست؟

گالوانیزه فرآیند پوشش فلزات مانند فولاد و آهن با روی است. این ماده معدنی به عنوان مانعی از عواملی مانند رطوبت، هوای نمکی، آلودگی، مواد شیمیایی، گرد و غبار و سایر خصوصیات ساینده هوا عمل می کند.

تمام حصارهای برند قرمز با استفاده از فرآیندی معروف به روش “داغ شدن” گالوانیزه می‌شوند.
سیم فولادی در حمام روی مذاب غوطه ور می شود که در آن واکنش ایجاد می کند که یک پوشش یکنواخت در اطراف سیم ایجاد می کند.
در نتیجه، لایه ای از روی روشن و براق روی سطح فولاد باقی می ماند. از آنجایی که سیم به ناچار در میدان خراشیده می شود، این روکش روی اولین خط دفاعی خواهد بود.
سطح گالوانیزه خود را قربانی می کند تا از رسیدن رطوبت و عناصر خورنده به فولاد جلوگیری شود.

منظور از گالوانیزه شدن چیست؟

تمام نرده گالوانیزه شده است، به این معنی که این فولاد در یک آلیاژ روی مذاب که از زنگ زدگی مقاوم است، روکش شده است. روند پیشرفته ترین هنر اطمینان می دهد که همه پوشش ها یکنواخت هستند و مطابق با استانداردهای ASTM هستند. برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت ، نرده از سه طبقه پوشش برای اقلیم‌های مختلف استفاده می کند.

توری فنسی

کلاس تجاری برای حصار در آب و هوای خشک مناسب است. بارندگی سبک و رطوبت کم اکسیداسیون را به حداقل می رساند و نیاز به حفاظت از زنگ زدگی را کاهش می دهد.

امیدواریم که شما این مرور کلی را مفید بدانید. این پست تنها اولین قدم برای یادگیری است که توری حصاری برای مزرعه شما بهترین گزینه است.
سایر پست های وبلاگ ما را بررسی کنید ، با فروشنده محلی خود صحبت کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر به کارشناسان ما مراجعه کنید.

توری حصاری چیست

مدیر سایت

یک فکر در مورد “توری حصاری چیست

  1. خیلی ممنون از توضیحاتتون.. خلاصه و مختصر و کاربردی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا